mAri lah menulis


agk lme gak aku mninggalkan dunia pnulisan BELOG ini dgn scare srius nye..
*sjak ble aku pndai srius??huhu..
maaf,abaikan

hmm..btOl lah 2
ptot lah hati aku kurang senang,slese,gubdah gulane slame bberape abad ini
rupe2 nye,,
aku telah mengabaikan ssuatu yg aku sgt SAYANG pada suatu ktika dlu..
(BELOG ini)
"kasihan kau BELOG,naseb baik kau bukan GOBLOK..kl x,mmg kau anak tirikan n d kambing kehitaman kan (wujud kah frasa ini)"

haisyhOoo..

i2 la ghopenye prasaan yg aku rse slame ini..huhu
ptOt la aku nk wat PSM pon ayt aku tOnggang langgang cm k^$#*g..
adOyaii..

tp xmngape..
aku rase,kawan blogger ada untukku,,
hmm..


*p/s: act,,aku sdg rse sgt sadis sgt2..
xtahu cne..
i2 lah sbb nye aku kmbali mnulis..
someone??


UPDATE: mOod gumbiraa..thnx cygggg,ecececehh..cyg??haha

10 comments:

lieya orange M.I. said...

...ni ingat kat sapa nie...?=D

iLhAm_bEcKs said...

huaaa!!!
sdeyyyy!!
huuuu
nk ngesss

qila~ said...

semangat...!! ^^,

iLhAm_bEcKs said...

hehe..thnx qila!!!
smngat!!!!!
ho yeahhh

Deco [MisS N] said...
This comment has been removed by a blog administrator.
iLhAm_bEcKs said...

deco:

haha..ad jgak ye cm2??
adoyaii..

tiada apa2 lah cik decO..
evrthng was fine..
kembali crie~~

*p/s: mng 2 mmg mng..ramsey ptah kaki puleee,sdey jgk 2..
huuu

Mr Final said...

samelah.. dah lame x menulis kat blog.. haha.. adesss


CHEST skrang apekaba.. bagos x diowg2 tuh.. tgk kat facebook ade komen2 yg kurang menyenangkan.. btulkahhhh??

kalo ye..sila bantu dan tunjuk ajar skit adik2 br bertatih tu ye... adelah terasa bile bace komen2 difacebook hal2 yg kurang menggembirakan berkaitan CHEST

iLhAm_bEcKs said...

abg FIFI;

hehe..wat mse ni kte tnggu dan lihat aja..
jgn jdge pape dlu bang..
bg dorang pluang..
papehal yg kurang enak,sy akn tgor mereka..
insyaALLAH,,sgale tnjuk ajar akn d berii..
thnxx...

syg lg ye kt CHEST!!ngeee

alim sacred said...

rilek suda am...

iLhAm_bEcKs said...

euwwww~~
i sdg rlax la ni en halim..
thnx...
u cweet la..
haha