LAme xmeNulis

al-kisahh..
tersebut la kisah..
sang kncil dtg beramai2 mengadap sultan firaunnn...
firaun mne ad sultan dahhh!!

kiri kanan depan belakang aku cbe menoleh..
forward backward aku cbe berfikir..
enter,backspace,control,shift aku cbe menaip..
xjugOk kluar idea utk aku mnulis..
hasil nye,,gmbar jela yg kuar utk pOsting yg lpass2...
haisyh..

evrthng dat i would like 2 share is abOut hppiness,jOkes n bla3x..
tp..
tang mne aku nk citaaa..
yg 2 yg aku xtahuu..huaaaa!!

back 2 d pOst b4..yup!
alaa..yg aku terEMO2 2..ngeee
act, nOthng happened..
cme, ktidak stabilan emosi n krang nye kawalan dri aku..
mmbuatkan aku jd bg2..
ape yg pnting..
aku sdg BAHAGIA skarang..
(HATI ad TAMAN...bese laa..)

aahhhh!! nvrmind..
lupekan..
psnih,aku stat mnulis dgn pnuh ksih syg..
haaa..tnggu jela
(ceh! jnjji mnis,,ntah2 xhupdatee..huahuahua)

pape pOnn

lYannn~~

*p/s: msh dlam MODE exam 4 last paper nx FRIDAY..
wish me LUCK alls..@(^,-)




5 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ana said...

gud lux my hubby..
do ur besh..alwayz wif u..
lap u so much!!..

MR. SYAH said...

good luck 4 exam..

Zaidah said...

jangan tension tau...

iLhAm_bEcKs said...

anna:

hehe,,,
thnx dear..
luv u much3x!!!

mR. Syah:

huhuiii..
thnxx

pn Zaidah:

thnx..xtnsiOn lah
ngee